5. 1. 2016

Nostalgie?

Člověk někdy za ta léta zapomene, co všecko se mu kdysi honívalo hlavou, jak trávíval čas, co dělával. Já jsem třeba zapomněla, kolik pubertální poezie nevalné kvality jsem kdysi zvládla vyprodukovat. A pak, v rámci hloubkového vzpomínání, jsem se rozhodla kopat pěkně hluboko a tu poezii jsem našla. A víte co? Pořád mě baví a jsem na sebe sakra hrdá, že jsem si tehdy prostě dokázala sednout a psát. To nevadí, že ze mě není druhej Hrabě nebo Plathová. Nostalgicky vzpomínám na své mlaďoučké já a jsem ráda, že některý věci se nezměnily. A je taky hezký, že tu neadresnou prosbu Vesmír vyslyšel.


Důvody mé nespavosti
by Teenage Poetess Fay

Hledám ruce, 
které by mě popadly a nepustily. 
Hledám prsty, 
které se mi budou vplétat do vlasů. 
Hledám paže 
plné něžnosti i síly. 
Hledám muže svých snů. 
Hledám oči, 
ve kterých poplanou nejžhavější ohně.
 Hledám ústa, 
co políbí i kousnou. 
Hledám srdce, 
které bije jenom pro mě. 
Kde jsi? 
Nemůžu bez tebe usnout.

Kvalitní poezie je beztak všude přehršel, zrovna jsem si teď koupila hned tři sbírky. Moje náctiletý já by ze mě mělo zase po letech radost. And so we bring you the humble offerings of terrible poetry. Use it well.

A taky jsem objevila tuhle úžasnou, skvělou písničku, na kterou jsem za ta léta zapomněla. A jak ráda si zase vzpomenu!

Žádné komentáře:

Okomentovat