18. 7. 2014

Letní New In

Pro samé zážitky (a, pravda, práci) není čas o nich psát. Ale to nevadí. Věřím, že si je uchovám a až ta volná chvilka přijde, budu se o nich moci taky trošičku rozepsat. Jen mě mrzí, že nemám čas číst tolik blogů, kolik bych ráda a taky nemám čas komentovat. Snad i tohle brzy napravím.
Potěšení posledního týdne v bodech:

6 komentářů:

  1. Šaty jsou krásný. :) Jeden takový diplom už mám, doufám, že dostanu ještě jeden letos...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To víš, že dostaneš! Však už jsi skoro u cíle! :-)

      Vymazat
  2. Boze, ty saty jsou absolutne nadherne!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já z nich mám taky velikou radost! A to jsem prochodila po městě celé odpoledne a čertila se, že nikde nic není - až ty poslední z posledních to byly :-).

      Vymazat
  3. Takže máš zase dlouhé vlasy? :D
    Uvidíme se na Keltské noci?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jó, dlouhé, to tak :D. Ty ještě asi nějakou dobu nechám spát. Ale na Keltskou se těším moc! :-)

      Vymazat