13. 4. 2013

Odměna

Tak jsem si říkala, až přežiju tenhle neuvěřitelně nabitý semestr, chtělo by to odměnu. Obzvlášť, až zvládnu všechny tři úkoly k projití z francouzštiny - résumé, prezentaci a test. Ale nějak mě nenapadá, co by se hodilo. Něco výjimečného, co si obyčejně nedopřávám, ale zase ne něco moc drahého  (protože peníze navíc mi zelené políčko nevyčaruje), vlastně si to ani nemusím kupovat. Prostě cokoli, co by dostatečně ocenilo a vyzdvihlo všechno to úsilí, které musím na dokončení frániny vyplácat. Hlavou mi prolétlo, že je to jistě ta příležitost, kdy je hodno se opít na maděru, ale víte jak. To by byl spíš trest než odměna a já už se poučila, že přátelit se s alkoholem je v mém případě naprosto zbytečné.
Napadá vás něco? Čím byste se odměnili vy?

7 komentářů:

  1. Odměnila bych se dobrou večeří v restauraci. Anebo nákupem něčeho hezkého na sebe (což už jsem si nedopřála docela dlouho) :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jó, takové hezké nové jarní šaty s francouzský šmrnec, ty by se můj šatník jistě zasloužil! Ale vidíš, ta večeře, to je dobrý nápad. Pan Darcy mi jednu dluží už od prosince, tak by se to mohlo takhle příjemně propojit a já bych se odměnila a zároveň ušetřila!

      Vymazat
  2. Mmm, přemítám, co by mohlo udělat radost a zároveň nestálo moc peněz. Sice to není nemožné, ale je to docela těžký. A taky, jak jsi říkala, aby to nebylo něco co si dopřáváš často.

    Já se odměňuju knihami, silonkami, bižu, čičifukama :o) a hlavně jídlem - kešu v čokoládě jsou silně návykové :/

    Co kadeřník? Masáž?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, masáž vidíš to! Na tu už si dlouho myslím, zase bych potřebovala anti-blokační. To je taky moc dobrý nápad! Kadeřníka po posledním ne úplně povedeném pokuse raději nechci pokoušet. Já si jinak právě knihy, silonky, bižu a podobné věci snažím kupovat co měsíc, takže to není až tak něco výjimečného. No uvidím, zatím mám tedy dva tipy a třeba to nakonec Vesmír rozhodne za mě :-)

      Vymazat
  3. A co nějaký výlet, když už je konečně tak krásné počasí? Tulipánky do vázy? Nebo třeba najít na slevovém portálu nějakou akci na degustační menu či něco podobného ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třeba do Bretaně, chichi, to by byla odměna! Ale to bych musela nejdřív vyloupit banku :D. Ale děkuju, taky je to dobrý tip. Třeba na tu mnou stále touženou, ale již dlouho nenavštívenou Pálavu ... Jen degustačního menu bych se bála, ty jsou většinou pro masožravce, to bych z toho asi moc neměla :-).

      Vymazat
    2. Tak Bretaň jsem zrovna nemyslela, spíše opravdu něco levnějšího :D A ta Pálava by mohla být skvělou odměnou :) Nebo něco santiniovského?

      Já se v těch degustačních menu příliš nevyznám, nevím, jestli to má třeba hodně restaurací nebo třeba opravdu jenom ty pro masožravce. Ale určitě by se dala najít nějaká vegetariánská restaurace, která degustační menu nabízí. Nebo třeba restaurace, kde mají v nabídce obě varianty.

      Vymazat