1. 1. 2013

Who wakes the dead may rule the day

První písničkou, kterou jsem si letos pustila, je Lady of the Lake od Taliesyn. Myslím, že je to to nejlepší možné vykročení. Hravé, melodické, nápadité, má esprit, nutí mě si broukat, pohupovat se a podupávat.
Vyhlídky do budoucna zdají se být svěže zelené.
A plány? Následující:
1) Každý měsíc jedna zakoupená kniha - maminka se mě sarkasticky zeptala, kam je budu dávat, ale to už se nějak pořeší.
2) Každý měsíc jedna kulturní akce - začneme jazzem a nebojím se, že pak by nebylo na co jít. Strašně se těším.
3) Každý měsíc kosmetika - no more brežněv/adolf style!
4) Jednou za dva měsíce ke kadeřnici - což znamená hlavně to útrpné hledání, ke které se vlastně objednám. Ale nějak to zvládnu.
5) Pohyb - raději nespecifikuji, nicméně ježíškovská nabitá kartička do bazénu na Kraváku pro mě i pro pana Darcyho slibuje, že alespoň plavando bude.
6) Být stále úžasná a božská - in progress!

A ještě si přečtěte, co nám k novému roku říká strejda Gaiman:
"It's a New Year and with it comes a fresh opportunity to shape our world. 
So this is my wish, a wish for me as much as it is a wish for you: in the world to come, let us be brave – let us walk into the dark without fear, and step into the unknown with smiles on our faces, even if we're faking them. 
And whatever happens to us, whatever we make, whatever we learn, let us take joy in it. We can find joy in the world if it's joy we're looking for, we can take joy in the act of creation. 
So that is my wish for you, and for me. Bravery and joy."

A do nového roku s písní na rtech:

8 komentářů:

  1. Děkuju za milou písničku, která mě příjemně pozvedla na duchu při mém psychopedickém utrpení před zítřejší zkouškou :-)
    Přeju hodně úspěchů při naplňování plánů :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mě moc těší, že se písnička nejenom líbila, ale že i pozvedla na duchu! Držím palce u zkoušky, Baru! :-)

      Vymazat
  2. Ahoj Fay, tak přeju, ať všechny plány proměníš ve skutečnost!
    Prosím tě, máš v Brně nějakou osvědčenou kosmetičku, k jejíž návštěvě se chystáš? Dala jsem si letos v oblasti krásy podobné předsevzetí jako ty. Leonida mám pod kontrolou vlastními silami, ale s Adolfem - teda v mém případě spíš s Josifem Visarionovičem - bych potřebovala odborně pomoct, a nerada bych po procedůře v neověřeném salónu skončila s utrženým horním rtem nebo jiným ošklivým zraněním:). Děkuju za tipy! Zelená příšera

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Příšerko, díky moc!
      Zatím osvědčenou kosmetičku nemám, ale v práci kolegyně k jedné chodí a chválí si ji, takže se chci poptat a zkusit ji - jak budu vědět, kde sídlí, předám info samozřejmě dál! :-) A mimochodem, neměla bys ty zase tip na kadeřnici? Já vůbec nevím, kam se vrtnout :D.

      Vymazat
    2. To jsi hodná, že se obětuješ na oltář krásy a podělíš se se zkušenostmi, děkuju!:) Já ti s kadeřnicí bohužel nepomůžu, naposled jsem se byla nechat ostříhat tak před deseti lety, od té doby už si jen čas od času zastřihnu konečky (i když uznávám že můj účes a la vodník Česílko už by taky zasloužil aktualizovat - ale s předsevzetími se to nemá přehánět, takže tohle si nechávám zase na příští rok:))

      Vymazat
    3. To víš, když už tam půjdu, tak ať z toho mají něco i ostatní, no ne? :-)
      Účes a la vodník Česílko si teda nějak nedovedu představit - asi už je to příliš dávno, co jsem koukala na pohádky (filosofická otázka - co to o mě, k sakru, vypovídá?). Ale je super, že si to takhle dávkuješ, asi bych taky měla, protože jinak budu zase na konci měsíce o suchejch kůrkách :D.

      Vymazat
  3. Taliesyn mi připomněl Gaelic Storm :o)

    Na bravery and joy se (snad) úspěšně pracuje už delší dobu. Pojí se s tím "say what you wanna say, do what you wanna do" Držím pěsti, at se Ti to daří stejně, Není to zas tak těžké, když si to člověk připomíná. A vůbec, ona většina takových mouder není těžká k dodržování, když je má člověk pořád na paměti. Proto jsem svůj nový diář vybavila chytrými myšlenkami hned na úvodní stránce! A nejspíš vyzkouším i meditační kartičky, o kterých mluvila má kamarádka Sa.

    Jakékoliv zmínky o knihách a místě považuju za zcela irelevantní. To se přeci vyřeší :D Mé nákupy od září by zaplnily jednu metr dlouhou polici a kde myslíš, že knihy jsou? Mezi oblečením,učením,v kuchyni, v obýváku, všude. Takže, keep calm and buy books!

    Šestka Ti jde velice dobře :o) s kosmetikou přikyvuju. nejhorší je někoho dobrého najít. Obočí si ale ted trhám sama,jen by to chtělo přibarvit. A vlasy! Ach bože, musím se konečně smířit s tím, že to nikdy nebude zadarmo :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Gaelic Storm, sakva, název znám, ale nemůžu si vzpomenout, jestli jsem je někdy slyšela nebo ne. Musím provést pátrání! :-)
      A máš přesně pravdu, ta moudra jsou v zásadě jednoduše dodržitelná, máš-li je stále na paměti. Meditační kartičky? To zní dobře, nemohla bys, prosím, poslat odkaz nebo tak něco? To by mě zajímalo.
      Já si obočí taky trhám sama, ale vím, že by to mohlo být lepší - ale to chce právě holt šikovnou kosmetičku a těch mnoho není. Někdy si říkám, jestli nejsem na ty lidi ve službách moc náročná, ale já prostě nehodlám své peníze (a že v Brně jsou ceny sakra vysoké) dávat někomu, kdo neodvede práci na 100%. A zadarminko to není ani omylem, bohužel. Teď váhám, jestli jít k opravdu dobrému kadeřníkovi, ke kterému chodí kolegyně, ale s tím, že tam nechám tak tisícovku ... ach joooooooo.

      Vymazat