15. 11. 2012

Poz-i-ty-vně

Čtvrtek, jsem krtek. Nebo tak nějak. Doufala jsem, že touhle dobou už budu v posteli, voňavá po sprše a natřená mangovým tělovým máslem (hmmmmm ♥), pomalu budu otvírat Tennanta a zkusím se tou knihou nebít do hlavy příliš bolestivě. Je to výborné čtení, o to nic, ale jsem zrovna v části, kdy hlavní hrdinku vůbec nechápu a hrozně ráda bych ji propleskla, aby konečně přestala dělat něco, co ji pak bude mrzet do konce života. Kdybych to psala já, zaonačila bych to jinak.
Mám hroznou chuť si sepsat seznam všeho, co mě dneska naštvalo, rozhodilo, vytočilo ... protože mám pocit, že toho bylo fakt hodně. Ale zkusím to z druhé strany, sepíšu, co bylo dneska fajn. Pro spokojený život je určitě potřeba si čas od času zanadávat, být ironický a cynický, když to máte v povaze, ale zase to nemůžem přehánět, víme?

+ vytvořila jsem první část research paperu do korpusové lingivstiky, jsem na sebe fakt pyšná
+ slušelo mi to
+ zapletla jsem si copy a nevypadá to špatně
+ vytvořila jsem moc hezkou koláž fotek pro pana Darcyho a vypadá to, že mu udělaly radost
+ opět jsem se posunula v Tennantovi o kousek dál
+ mám na zítra navařený oběd i večeři
+ čeká mě teplá voňavá sprcha
+ volaly jsme si s babičkou
+ mám rezervované lístky na půlnoční premiéru Hobita ♥
+ konečně jsem opravila rozbitou poličku v lednici a vytřídila prošlé potraviny
+ konečně jsem si uklidila vyprané oblečení
+ přišly mi úplně úžasné samodržící punčochy, co mi skvěle sedí

Pořád se mi na jazyk derou i ty ostatní věci, co mě dožraly. Ale nenapíšu je, nenapíšu, nenapíšu! A až si to budu za měsíc číst, stejně už nebudu vědět, co mě to tehdy vytáčelo, za to si ráda připomenu ty hezčí věci. No ne? Nejvíc mě stejně asi těší, že i když mi to radost někdy nedělá, zvládám všecko sama za sebe.


5 komentářů:

  1. Jé, to mi připomnělo, jak jsem zuřila při čtení Fénixova řádu, že se Harry chová tak strašně, puberťák jeden neuctivý! :D Taky jsem měla sto chutí mu dát pár facek :DD
    Ano ano, sepisování pozitivních věcí je mnohem lepší cesta, i když možná ta negativa zrovna převládají :o) Člověk si tak aspoň uvědomí, že je ještě spousta krásných věcí, které ho drží nad vodou. A hned je to lepší :o) A samodržící punčochy, jo? Mhmm... sexy! ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jó, u Fénixova řádu jsem taky takhle trpěla, Harry byl opravdu na zabití :D. Ještěže pak dostal rozum, uf :D.
      A to si piš, že jsou punčochy sexy, byla jsem moc příjemně překvapená (což bohužel nemůžu tak úplně říct o zbytku objednávky, no co naděláme).

      Vymazat
    2. Ale stejně mě nepřestává fascinovat, jak Rowling skvěle dokázala vykreslit krom všeho jiného i takovýhle vývoj postav. Velmi pedagogické..

      A jaký styl punčoch to je? Něco každodenně nositelného nebo spíš trochu "postelové"? :D

      Vymazat
  2. Dobrý nápad a máš pravdu v tom, že za měsíc si na ty škaredé věci ani nevzpomeneš a to hezčí bude pročítat si, jak šikovná jsi byla a co pěkného se ti zadařilo :o)

    Strážcem majáku? ... taková poesie ... šplouchání vln, ticho, racci ...

    OdpovědětVymazat
  3. Ach ano, strážcem majáku, to by bylo... Klid na čtení, žádný internet... ale raději opravdu ani nepřemýšlet o všech negativech, které to nese... Ale strávit tam tak aspoň měsíc v létě, to by mohlo duši velmi prospět :)

    OdpovědětVymazat