16. 12. 2012

Šestnáctá předvánoční

4 komentáře:

  1. Charming Angel!!!!

    Thank you so much! Natrefila jsem na Lindsey včera v čajovně. Musela jsem se zeptat, co je to za úžasnou hudbu, dali mi jméno a včera jsem stáhla jsem si nejnovější album, ale tahle vánoční tam není. Chce to trochu hledat.

    Je naprosto geniální. Přestože trochu víc elektro (to,co jsem stáhla), ty housle jsou neodolatelně sexy!!! A ehm ... taková slečna by se mi velice zamlouvala, to snad ani nemusím říkat,že :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, Lindsey je strašně šikovné děvče. Já od ní mám hlavně ráda ty remaky různých "klasik" a fantasy písniček jako třeba Zelda Theme, Game of Thrones Intro a tak podobně, ty její vlastní věci si ráda poslechnu čas od času na youtube, ale na stažení alba to není.
      Jó, být tak talentovaná jako ona ... to by bylo! :-)

      Vymazat
  2. Luci, asi jsi právě Moně velice zpříjemnila letošní Vánoce :DD a já musím uznat, že Lindsey je velmi převelmi talentovaná, milá a krásná. Jen jsem zase nějak péemeskově přecitlivělá, protože mi při sledování videa vhrkly slzy do očí, neboť mi bylo strašlivě líto, jak je ten milý, neposedný skřítek sám samocen :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, to je pravda, Steli, taky mě to zamrzelo, když jsem klip viděla poprvé. Ale však on se Santa brzy vrátí! :-)

      Vymazat