14. 1. 2015

Knižní výzva 2015

Málem jsem napsala do nadpisu rok 2014. Nějak to letí a já už se vůbec nestíhám přizpůsobovat! Každopádně ale jsem se tuhle hluboce zamyslela nad tím, co čtu a naznala jsem, že bude třeba lehčí korekce. Protože můj to-read list se neustále zvětšuje a moc z něj neubývá a tak nějak se děje, že zanedbávám své oblíbené autory. Tak jsem se rozhodla vypsat pro rok 2015 desítku knih, kterou bych se ráda prokousala.

  1. 1x Miloš Urban
  2. 1x Terry Pratchett
  3. 1x Neil Gaiman
  4. 1x Guy Gavriel Kay
  5. 1x Stephen King
  6. 1x J. K. Rowling
  7. 1x Radka Denemarková
  8. Cory Doctorow - Little Brother
  9. Amanda Palmer - The Art of Asking
  10. Dočíst The Female Eunuch

2 komentáře:

  1. četla jsi Good Omens? by sis mohla odškrtnout Gaimana a Pratchetta najednou :) a hlavně je to fákt super! a blbý je že od Kinga nutně potřebuješ Dark Tower a těch je sedm no...

    OdpovědětVymazat
  2. No jasné, Dobrá znamení jsem četla už nesčetněkrát, teď se chystám na to rádiové zpracování :-). Ale už mi doma od Gaimana leží The Sleeper and the Spindle, strašně moc se těším! A Dark Tower mě štve, já i četla první díl, líbil se mi, ale už jsem se nějak nestihla dostat ke druhému, stejně jako jsem kdysi nedočetla The Stand. No snad se letos zadaří :-).

    OdpovědětVymazat