3. 6. 2014

Druhý stádium

Úpadek přetrvává, vo tom žádná. Ale přichází další stádium frustrovaného studenta před státnicemi. Nasranost. Možná je to tím, že jsem už moc dlouho zavřená mezi čtyřma stěnama. Že zase musím se vším čekat AŽ PO (no dobře, nemusím, ale shánějte si bydlení, když jste mimo Brno, nemáte čas a vlastně ani nevíte, na jak dlouho to bude potřeba). Ostatní pomalu vesele finišují zkouškové se skvělými výsledky, plánujou výlety do Londýna na představení s Richardem Armitagem (Kterýho beztak před Hobitem ani neznaly, jen se přiznejte!), maj po státnicích a po obhajobách a čeká je už jen promoce nebo maj aspoň pojetí o kolonialismu a post-kolonialismu. Posudek na bakuli pořád nikde a včera mi došlo, že se ho vlastně nemusím dočkat až do příští středy. Mám pocit, že FB je abnormálně zahlcen naprostými kravinami, který mě tak akorát rozčilujou, ale stejně mi to nedá a klikám na něj co čtvrt hodinu, jestli se náhodou neděje něco, co se beze mě neobejde. Do Prahy se mi nechce, protože je hnusně a zima a nepřipadám si ani za mák adekvátně připravená. Ostatní si jedou na Čomskýho, kterej mě taky leze na nervy, protože o něm nic nevím, nejedu na něj a připadám si tím pádem zaostalá. Všecko je to tvoje chyba, Noame! Můžeš za to ty a tvá posraná generativní gramatika! Nesnáším celej svět, protože v něm mají všichni všechno jednodušší a zadarmo a maj víc peněz za míň práce a nemaj akné (Mamka se zase divila, že vypadám jako skvrnitej tyfus. To ji to fakt po těch třech letech furt baví se nad tím pozastavovat? Já si toho totiž v zrcadle nevšimla, že bych měla nějakej bordel na ksichtě.)
A úplně nejvíc mě štve, že mi přišel pohled z Norska od Winnieho, já z něj měla obrovskou, ale fakt obrovskou radost . . . která mi vydržela asi tak 5 minut, protože pak na mě opět usedla nasranost na všecky a na všecko. Tak to máte. A to jsem původně chtěla psát něco o tom, jak jsem si za TKT udělala radost krásnejma tričkama s veselejma nápisama, jak mě baví nosit tenisky, o motivačních týmech R a P a o tom, jak jedny šaty dokážou propojit všehomíra. Nic nebude. Teprve až mi někdo namasíruje nohy a ztuhlou šíji, udělá veganskej cheesecake, objedná dovolenou, sežene důstojný místo na bydlení, vezme mě na výlet a zařídí, abych odstátnicovala na výbornou.
A tady máte Kate Bush. Jen tak, protože je boží.

9 komentářů:

  1. I přes tvou momentální nasranost z tebe cítím tvůj neutuchající optimismus :D Posílám Big Hug kočko :* Jinak jdu teda najít recepis na veganský cheesecake (tohle musíš vidět!!! https://www.youtube.com/watch?v=Bl8HeyupUsQ

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, to video je tristní - jako vlastně celý Prostřeno :D Ale zase je to jistě zajímavé z lingvistického hlediska, jaká podvědomá pravidla pro výslovnost ti lidé používají (ale rozebírat to nebudu, páč nevim jak :D ). A děkuju za hug, I need it! :-*

      Vymazat
  2. Chápu tě. Protože i když maturita je vedle toho zřejmě třešnička na tom cheesecaku, tak stejně, kdejakou radost mi pokazilo vědomí, že mám pořád nějaké povinnosti.
    Já jedu do Prahy příští pondělí na další, a zároveň poslední přijímačky. Potom příprava na zkoušku z FCE. Takže definitivní padla budu mít až v půlce července. Skvělý. I ten nadhled mi začíná scházet. A jestli tu zkoušku neudělám, tak skoro 15 tisíc naší rodiny bylo vyhozeno z okna.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to držím u přijímaček všecky palce, ať dobře dopadnou! FCE zvládneš, neboj, minimálně se na ně můžeš připravovat i sledováním seriálů, filmů a poslechem písniček a to se vyplatí! Kdybys případně chtěla nějaké tipy, tak se ráda podělím, protože tenhle typ zkoušky už jsem dělala několikrát v různých úrovních. Každopádně přeju hlavně hodně sil, to odhodlání je těžký si udržet, když je cíl daleko, ale však ono to půjde! :-)

      Vymazat
    2. No já slyším několikery názory na FCE. První skupinou jsou lidé přesvědčení o náročnosti zkoušky, je potřeba nad tím strávit spoustu času, šrotit se apod. Druhou skupinou jsou lidé, kteří už zkoušku dělali a doporučují mi to stejně co jsi mi doporučila ty. :) Písničky a filmy v jednom kuse poslouchám a sleduji, i se do toho učím tak snad mi to všechno k něčemu bude.

      Vymazat
    3. No právě já mám v okolí dvě skupiny lidí s různými názory na zkoušku. První skupina je přesvědčená o tom, že je FCE náročnou zkouškou, a u učení se na její úspěšné složení je potřeba strávit hromadu času. Druhá skupina tvrdí to stejné, co jsi mi napsala ty. :) Každopádně písničky a filmy poslouchám a sleduji pořád, s tím nemám problém, i se do toho učím, tak snad to postačí a vyjde mi to.

      Vymazat
    4. Určitě to zvládneš, zvlášť, když už se připravuješ takhle předem! Spoustu času učením musíš strávit, pokud máš hodně nízkou úroveň a na přípravu málo času, nicméně pokud jdeš z gymplu, tak bys tu úroveň B2 více méně mít měla, takže už jde spíš o dopilovávání a to je přeci jen něco jiného :-). Každopádně držím palce!

      Vymazat
  3. Lucinko, posílám ti obrovskou náruč energie a objetí! Moc dobře chápu tvou nasranost a všechny ty různé, měnící se pocity a nálady, věř však, že brzy to už bude všechno za tebou a nastane jiný pocit - pocit neskutečné úlevy :) Objímám tě a přeju ti, ať už je to za tebou ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Steli, moc moc děkuju! Doufám, že během léta se nám podaří se sejít a užít si společně krásný den plný zasloužené pohody, myslím, že všem nám to moc prospěje :-).

      Vymazat