16. 11. 2013

Štafetová

A helemse podívejmese! Baretka mě poctila tím, že mám pokračovat v blogovém řetězáku, tož se toho ráda zhostím! Máme tu 10 ´faktů, co jste o mě nevěděli, 10 otázek od Barety a pak bych měla vymyslet 10 otázek já pro další bloggery. Jednou už tu něco takového putovalo, zkusím se tedy neopakovat, navíc tu máme 10 nových, čerstvých otázek, takže se není čeho bát.

10 věcí, které jste o mě (možná) nevěděli
1. Toužím vlastnit všechny možné hudební nástroje a vůbec mi nevadí, že není šance, abych se na ně na všecky naučila rozumně hrát.
2. Nikdy jsem nezkoušela marihuanu v žádné podobě.
3. Raději pojedu 24 hodin autobusem, než abych 2 hodiny letěla. Letadůlm, letištím a cenám leteckých společností jsem zatím nepřišla na chuť. Zato jsem velmi zdatnou autobusovou cestovatelkou.
4. Jsem na houby veganka, protože mám spoustu kožených bot a ještě víc vlněných svetrů. Ale přijde mi větší zlo to vyhodit, než donosit.
5. I když jóguju každé ráno, pořád jsem strašně neohebná a nezvládnu některé cviky pro začátečníky. Ale aspoň mi už docela jde chataranga.
6. Nikdy nemám dost šatů. Zvlášť ne černých.
7. Jsem naprosto vynikající plánovač a tvořič rozvrhů. Realizace ale většinou poněkud pokulhává.
8. Mám dvě tváře - jednu rozpustilou, veselou, společenskou a vřelou, která se projevuje s lidmi, se kterými je dobře. A pak druhou, uzavřenou, nejistou, socially awkward, která nastupuje, když jsem mezi lidmi, s kterými nevím co a jak.
9. Star Trek nebo Star Wars? Benedict Cumberbatch's Khan is the right answer!
10. Asi se mi ještě nikdy nezdál sen v angličtině, takže jsem anglistka pěkně na houby.


Otázky od Barety: 
1. Jaký je tvůj smysl života, životní cíl?
Být šťastná, vyrovnaná sama se sebou, neubližovat lidem (alespoň ne vědomě) a raději shořet, než-li vyhasnout.
2. Co stojí na vrcholu tvého žebříčku hodnot a proč?
Asi je to naděje, protože dokud mám ji, všechno ostatní už se nějak poddá. Takže dělám vše pro to, abych tu obecnou naději, víru v sebe, lidi a svět neztratila.
3. Proč ses rozhodl/a studovat zrovna to, co studuješ?
Protože mě angličtina vždycky dobře šla, což byl můj (mylný) předpoklad pro to, že jsem v ní dobrá. Ale hlavně proto, že jsem byla vždycky britofilka a ze všech literatur mě bavila nejvíc ta anglická. Své volby nelituju, jen mě někdy mrzí, že se toho nedá zvládat víc, protože bych si ráda vyzkoušela všechny obory, na které jsem se hlásila a ještě mnoho dalších
4. Co bys dělal/a, kdyby zakázali internet?
Doufala bych, že neumřu úplně blbá a že se naučím hledat informace jinak než na googlu.
5. Sníš i to, co ti nechutná?
Ne, ani omylem. Všichni se mě odmalička snažili přesvědčit, že je to slabost a musím to změnit, ale poslední dobou si říkám, že jsem pro to měla sakra dobré důvody.
6. Co jsi dělal/a 11. září 2001?
Prožila úplně normální školní den, jen s minutou ticha. A asi poprvé si začala uvědomovat existenci terorismu.
7. Z čeho máš největší stres?
Momentálně ze staroangličtiny a jinak obecně z toho, že nezvládnu, co jsem si vytyčila, že ztratím masku té, co to všecko zvládá a že nebudu mít dost peněz, abych si mohla cestovat, pohodlně bydlet a neustále se vzdělávat.
8. O čem jsi dneska nejvíce přemýšlel/a?
O použití překladu ve výuce cizích jazyků. A tom, že se ta monoliguální výuka asi přeceňuje.
9. Co ti dneska udělalo největší radost?
Že jsem se zvládla držet studijního plánu.
10. Která klávesa na klávesnici od počítače je tvoje nejoblíbenější?
Enter.

10 otázek pro další bloggery
1. Doporučíš mi film?
2. A seriál?
3. Knihu?
4. Písničku?
5. TED Talk?
6. Co si myslíš o veganství?
7. Raději litovat toho, co jsi udělal/a nebo toho, co jsi neudělal/a?
8. Pracovat na sebe nebo pro někoho?
9. Kdybych se mohl/a naučit jakýkoli jazyk na světě, byla by to ... ?
10. Při výuce cizích jazyků využívat překlad nebo jen cílový jazyk?

Vzhledem k tomu, že se tu tato výzva již jednou objevila, nebudu označovat nikoho, ale pokud se těchto otázek někdo chopí a zodpoví je, budu mít radost. Zvláště bych to doporučovala tady kolegyni :-).

Žádné komentáře:

Okomentovat