4. 4. 2013

Prokrastinací k dokonalé postavě

Když už si teda přijdu zdravá, rozhodla jsem se, že by to chtělo zase trochu toho pohybu. Tak jsem se zase pustila do Jillian a i když jsem v první třetině chvíli myslela, že pojdu, zbytek šel pak už lehce a endorfiny se vyplavovaly o sto šest. Najednou už pohyb přestává být něčím, do čeho se musím lehce nutit a co mě moc nebaví příjemným únikem od povinností. Nicméně, není to taky povinnost? Povinnost k mému vlastnímu tělu udržovat ho ve formě (dobře, dostat do formy by bylo asi přesnější), trošku ho potrápit, aby z toho nakonec mohlo těžit. Perou se ve mě dvě velké síly - jedna touží po vlastním způsobu sebezdokonalování, po spoustě vaření zdravých dobrot, po cvičení, po čtení zajímavých věcí, co mě zrovna zaujmou, po hraní na klavír a koupení ukulele, prostě chce si dělat věci po svém, ve svém vlastním tempu. A pak je tu ta druhá strana, která se horem dolem snaží splnit alespoň některé povinnosti do školy (protože všechny opravdu splnit nestíhám, ani kdybych se rozkrájela), číst zadané texty a splnit požadavky druhých. A ne, že by ji to nenaplňovalo. Jenže to množství, časová tíseň a stres mi to poněkud komplikuje. Vím, vím. Mohla bych ještě zapracovat na svém time managementu, jenže velmi často by to byl čas ukrojený z té první, pro mě přece jen důležitější půlky. A teď babo raď, viď. Utěšuju se tím, že půl semestru už máme skoro za sebou, ke konci se blížíme překotným krokem a pak už bude klid. V Norsku se budu moct věnovat jen a jen škole, žádná práce, která by mi ukrajovala každý den čas a síly. Předměty budou jen tři a tak doufám, že se do nich stihnu připravovat na 100% a snad ještě zvládnu začít připravovat půdu na bakalářku. Po letmém prozkoumání sekundární literatury už se nesmírně těším, až se do toho všeho budu moct ponořit - tolik skvělých zajímavých věcí čeká jen na to, až se s nimi seznámím!
Ale teď již končím, slabý hlásek kdesi vzadu v hlavě nabývá na síle a připomíná mi, že bych měla pomalu balit krám, vydat se směr byt a tam začít s online registrací na University of Oslo. Uf uf uf!

Žádné komentáře:

Okomentovat