9. 3. 2013

Keep up!

Stále znavená a přidala se rýmička. Tak jsem nakoupila lapacho, zázvor, citróny, uvařila česnečku a snědla jablko. Myslím, že víc už opravdu udělat nemohu.
V rámci zlepšení time-managementu jsem si udělala poctivý rozvrh povinností na víkend a zbytek týdne. A dnes jsem splnila vše! Netvrdím, že v tom nebylo tu a tam něco prokrastinace a vlastně jsem doufala, že v 8 večer budu mít hotovo, ale co! Hlavně, že jedeme podle plánu.
Odměnu jsem si vybrala už dopoledne - původně jsem tento měsíc do sekáče vůbec nechtěla, musím šetřit. No, ale tak nějak se to přihodilo a odnesla jsem si nějaké nové kousky. Dost fešné. Zvlášť velkou radost mám ze sukně do pasu s modrými růžemi. Ještě si k ní tak pořídit bílý nátělník a budu dokonalá princezna. Ale myslím, že i s tou novou pruhovanou košilí to bude vypadat pěkně. S panem Darcym stále znovu a znovu objevujeme, jak veliký vliv na člověka má, když se hezky obleče a je se sebou spokojen. Hodláme to praktikovat pokud možno neustále. A až odejde rýmička o dům dál, tak zase hezky pocení s Jillian, to dá rozum. Level 2 je zabíračka a většinu cviků dělám i naponěkolikáté ve verzi pro začátečníky, ale co. Hlavně, že se držíme plánu a nepolevujem!
Ráda bych se s vámi podělila i o něco hodnotnějšího, než jen o přehled mého uspěchaného víkendu, ale ani na to není čas. A kapacita. Všechen rozum jsem totiž právě vypsala v eseji do kurzu současné americké literatury. A proto si zasloužím pořádnou dávku neodolatelné britskosti v podání muže mých snů (no dobře, jednoho z mnoha mužů mých snů, jsem strašná coura). A kdo uhodne, na co se dneska koukám, dostane lízátko!

6 komentářů:

  1. Pokud to nebylo School of Thrones, tak nevím :D jinak keep it up, taky se teď vrhám do poctivého plnění povinností, ideálně včas a bez prokrastinace (cože to zrovna teď dělám? .. ehm), jinak kdybys chtěla potrápit břišní svaly, tak příští neděli je zase pilates maraton ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. School of Thrones sice taky, ale to nebylo ono :D. Kdybys řekla The Parade's End (http://www.csfd.cz/film/310938-konec-prehlidky/), dostala bys lízátko! A díky za nabídku, popřemýšlím o tom, bříšáky by potřebovaly zase trochu do kondice! Uvidím podle rýmičky.

      Vymazat
  2. A to my zase rádi/rády tyhle přehledy uspěchaných víkendů a týdnů, neboj :D Těším se, až budeš mít příležitost vycvaknout nové úlovky, nejlépe i s tím bílým nátělníčkem! Velmi živě jsem si ten model na tobě představila a už teď musím říct, že to jistě bude zase další z těch tvých "k nakousnutí outfitů" ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. K nakousnutí nevím, ale minimálně alespoň "cute" myslím jo :-). Jak mi kamarádka vrátí foťák, tak to pro vás zvěčním! :-)

      Vymazat
  3. Já chci vidět tu sukni s růžemi!!! To zní vela zajímavě:o)
    Pobavilas courou :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. And damn proud of it! :D Co by byl život, kdybychom se nemohly těšit pohledem na spousty krásných mužů/žen, že ano? :-) A hned co budu mít foťák zpět, sukni zvěčním ;).

      Vymazat