17. 3. 2013

In a Green Bowl

Milý deníčku, tak mám asi zase zánět močových cest. Už mě to, milý deníčku, vůbec nebaví. Většinu dneška jsem proležela v posteli a prospala, krom rána, kdy jsem chodila na záchod co 10 minut. Beze srandy. Takže zítra k doktorovi, tuším antibiotika a týden bez školy, možná dokonce nemocenskou ... ? Blbé je, že nemocenská je blbě placená (a vlastně si ani nejsem jistá, jestli na ni mám nárok) a já teď pořebuju opravdu každou korunu. No, uvidíme, co řekne pan doktor, zdraví je mi přeci jen přednější než prachy, ale bylo by fajn, kdyby nás stát k tomuhle ponižujícímu rozhodování - prachy nebo zdraví - nenutil.
Konečně jsme s panem Darcym udělali převeliký úklid na bytě a já si provětrala šatník (jen abych si dělala zálusk na nové šaty a novou sukni z HM, já nepoučitelně marnivá). Dnes jsem plánovala velký ponor do školních povinností, ale vypětím sil se mi podařilo pouze přečíst dvě povídky (usnula jsem u toho jen 2x na dohromady asi 2 hodiny) a napsat velkolepý response paper. Ale mám ze sebe dobrý pocit, response paper je vlastně jediná povinnost, kterou tento týden opravdu musím zvládnout a již mám hotovo. Jen tak dál!
Dneska je svatého Patrika a já, irofil, slavím tak akorát tím, že jím müsli ze zelené misky. Ale lepší než mít třeba zelený sopel, že jo. To je prej známka zánětu dutin a to je moc ošklivé.
Včera jsme taky vyrazili za kulturou a já si ověřila, že sice mám paměť na melodie (povědomé nám přišly všem, ale když jsme zjistili, odkud jsou, jediná já jsem ty filmy opravdu viděla), na názvy a jména už je to poněkud horší. A kromě poslechu byla i krásná podívaná. Manžetové knoflíčky, vesta, motýlek a smouldering eyebrows. Ale panu Darcymu to v novém saku slušelo ještě nebezpečněji než druhému houslistovi. Hledám umění a krásu všude a neustále těším všechny smysly.
Pěkný poslech přeji!

A jestli budu na neschopence, udělám si kotel zelňačky a budu koukat na filmy s Louisem de Funésem!

8 komentářů:

  1. Jéje, brouku, to mě moc mrzí, že se tak trápíš a že tě nejspíš čeká týden v posteli. Pokud by to tak opravdu dopadlo, nejlepší bude, když se na tom volnu pokusíš najít něco pozitivního a veselého, jako třeba že můžeš číst něco pro sebe a válet se v posteli. No, to asi nechceš slyšet. Ale takový volno se ti šikne!

    Vyprskla jsem, když jsem došla k zelenému sopli :D Jakože fakt, naštěstí jsem stihla dát ruku před pusu, tak jsem si nepoprskala monitor :D

    A něco pro inspiraci/pro zasmání, ať se u toho ležení nenudíš.
    http://www.ted.com/talks/larry_smith_why_you_will_fail_to_have_a_great_career.html

    http://www.ted.com/playlists/8/a_better_you.html

    http://zenyzenam.cz/ - Jedu na net Summit, co bude 6.dubna. Kámoška mě do toho navlíkla :o)

    http://livemocha.com/ - ještě jsem neprozkoumala, ale kámoška je z toho unešena. Že si tam procvičuje franinu, druzí jí posílají cvičení,úkoly a ona posílá úkoly v češtině zase dalším.

    http://gengo.com/translator-team/become-a-translator/ A tady jsem se regla, že to nejspíš zkusím. Jen ještě musím udělat překlad, který oni zhodnotí a uvidí se, jestli mě nechají překládat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nenech se mýlit, má drahá, to já se zase docela ráda budu válet týden v posteli, zvlášť když vím, že ve škole opravdu o nic nepřicházím :D. Ale ty záněty mě trápí často a chtěla bych od nich mít už konečně pokoj, to je jasné.
      A jsem ráda, že jsem zeleným soplem pobavila :D. Hlavně, že nás ani jednu netrápí!
      A díky moc za TED linky, tam je takových skvělých videí ... ale já mám stejně nejraději to Amandino, ona je prostě boží.
      A tý jo, fakt jedeš na summit? Mazec! Já nesnáším Davida Kirsche a ten tam bude a má v tom hodně prsty, takže proto se neúčasním, ale moc mě zajímá, jaké to tam bude, určitě pak podej podrobné info! Jinak mám tu knížku Cyklická žena, do toho jsem se rozhodla penízky dát, takže kdybys měla zájem, můžu poskytnout ;).
      A ty jazykové odkazy pořádně prozkoumám, díky moc, to bude moc zajímavé! :-)
      Jo a taky snad, pokud budu opravdu mít volno, konečně zase doplním něco na KISS. A ty bys mohla taky, a SAN taky, holky, jste takový šikovný a my se těšíme na vaše anglistické postřehy! :-)

      Vymazat
  2. A taky jsem zjistila, že barokní skladatel Albinoni a především jeho a Adagio in G Minor je sice naprosto nevhodné ke čtení, ale zato vela vela inspirující ke kreslení. Vzala jsem pastely a ruka kmitala po papíře jako šílená!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Albioni ... jó, to je krásná muzika! Taky bych se ráda někdy zase pustila do kreslení, nejde mi to, ale je to TAK příjemné! :-)

      Vymazat
    2. Žejo? Taky se mi moc zamlouvá :o) Hele,jako já nikdy neřekla,že mi to jde ... podstatné je, že je to příjemné a uklidňující a vždycky se přistihnu, že jsem mimo svět:o)

      Vymazat
  3. Jééj... Luci, to mě moc mrzí, že tě ten zánět opět obtěžuje :( A co brusinky, drahá? Láduješ se jimi i preventivně? Ale asi to máš už dávno odzkoušeno, což? :/
    Ale takový týden v posteli, doma, to přece mezi vším tím shonem není na škodu, když toho ve škole zrovna nemáš, ne? Aspoň nabereš pořádně sílu a do jara vykročíš pevným krokem ;) Ach a uklidit si šatník taky musím! Včera jsem si vyhlédla v Orsay krásně elegantní pouzdrovou sukýnku za 400, tak teď zvažuju a rozmýšlím, jestli bych mohla drahoušovi koupit o něco méně dárků k narozeninám a radši si nechat na sukýnku :D

    To já teď dennodenně poslouchám Ninu Simone (božínku, ta má hlas!), Otise Reddinga a Arethu Franklin. Mám asi v posledních dnech zvýšenou potřebu soulové hudby či co :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Brusinkami se samozřejmě láduju, ale přiznám se, že preventivně až tak ne - přece jenom je to dražší záležitost. Snažím se dodržovat prevenci jinak.
      A jinak Steli, neváhej a sukýnku kup! Protože v ní budeš krásná a to bude dárek i pro Drahého, takže jsou to dvě mouchy jednou ranou :-).
      Zvýšená potřeba soulové hudby? Hmmmm, to by mě zajímalo, co to značí :-).

      Vymazat
    2. To mě na na všech zdravých věcech a potravinových doplňcích strašně štve, místo toho, aby je zpřístupnili všem, tak na nich těží a předražují je, takže si je člověk může dopřát jen občasně :/

      Mám pocit, že ta chuť na soul se u mě objevuje, když jsem maximálně vyrovnaná a spokojená. Třeba zrovna hudba Niny Simone je energická, vesměs pozitivní, moudrá, uklidňují, přitom ale i nutící člověka k hlubšímu prožívání každého okamžiku.

      Vymazat