3. 3. 2013

Daring Little Me

Nejlepší věci se stávají po impulsivních rozhodnutích, kdy ani nepřemýšlíte, jestli to, co děláte je správné, nebo špatné. Nebo taky když si nedovolíte přemýšlet, prostě poslechnete, co vám našeptává daring little you a nedovolíte opozici.
Mamčina kapela slaví 15 let od svého vzniku a pořádají výroční country bál. Tak jsem si řekla, že bych jako poslušná dcera mohla jít a zafandit, navíc je to přece jen muzika, na které jsem doslova vyrůstala. Trochu jsem doufala, že se mi podaří přesvědčit pana Darcyho, aby šel taky, ale nakonec dal přednost práci. A já se nezlobím, ani co by se za nehet vešlo. On by si to asi stejně neužil a já naštěstí měla i tak moc prima doprovod. Koho? No tátu přece! Tančili jsme celý večer, já konečně umím Pískajícího Rufuse a došlo i na Every Man's Chance, kterého znám z irských.
Samozřejmě, že mean little me mi našeptávalo, že jako nechoď tam, bude to akorát trapné, co tam budeš dělat, budeš tam nejmladší, budeš celou dobu akorát sedět, protože tančit neumíš, blá blá blá ... Rozhodla jsem se, že takové myšlenky budu prostě a jednoduše ignorovat a užiju si ten večer, jak jen to půjde. A povedlo se! Výborně jsem se bavila, tančili jsme s taťkou i strýčkem o sto šest, zazpívala jsem si všechny ty staré známé písničky ... byla to paráda. A ten skvělý pocit, když jsme s taťkou byli na parketu jediní ... vůbec mi nebylo trapně. Užívala jsem si, že tančíme, vymýšleli jsme si kroky, protože jsme vůbec nevěděli, jak na to, a skvěle jsme se bavili. Daring little me - win!

4 komentáře:

  1. Mi to teda připadá naprosto úžasný. I když je fakt, že s rodičema si to moc představit nedovedu. Ale country je fajn ... tančila jsem to sice jen půl roku a bylo to značně moderní country, ale bavilo mě to stejně jako step :o)
    A Every Man se tancuje i v country? Tož to jsem netušila ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, měla jsem trochu obavy, ale bylo to fajn. My máme v rodině vztahy vřelé a přátelské, tak i rodiče jako doprovod na akci jsou docela prima možnost :-).
      A jo, já na to koukala, samozřejmě bez irského držení, ale byl to Every Man jak vyšitej! Hrozně mi chybělo, že tam nikdo neuměl irskou polku, sice jsem ji nesnášela, ale je to velká legrace :-).

      Vymazat
  2. Tak pokud rodiče nejsou problémem, co se ti na tom teda nezdálo, Luce? Jen to, že tam nebude nikdo v tvém věku?

    Neboj, neboj, na Keltské noci zaválíme :D Jak bude možnost, bude se pařit všecko, na co si vzpomenem. Což snad minimálně Every Man a polka a ... hele, co si ještě pamatuješ? Tancovali jste Devila? Walls of Limerick? Sweets of May?

    OdpovědětVymazat
  3. Wallsy jsme dělali. Pak ještě ještě nějaký 2 ceilí, myslím, ale na názvy si asi nevzpomenu. Ale nevadí, pořádně to roztočíme! :-) A kdyžtak mě zbytek doučíš :-).
    A jojo, to, že tam budu nejmladší, to mě asi děsilo nejvíc - to víš, věkovej průměr tak 40 a víc a měla jsem pocit, že nebudu vůbec umět tančit - a jak to nakonec hezky dopadlo :D.

    OdpovědětVymazat