7. 12. 2012

Drahý Vesmíre

Drahý Vesmíre, doufám, že tvou dnešní lekci jsem pochopila správně. Jakože se čančat a být krásná kvůli sobě, prostě nehledět na ostatní, ale hledět na sebe a na své potěšení. Vzít si dnes volno bylo správné a užila jsem si to náramně. Nemuset po vánočním večírku vidět nikoho z práce, to je první pozitivum. Žádné kontroly rozvrhů, žádné trčení v práci do pozdního večera, žádná noční cesta vlakem ... opravdu, velmi příjemná změna. Kéž bych tak mohla v pátek chodit do práce na ráno a nemusela vždycky zabíjet celý den v Brně. To by bylo moc krásné. Mám pocit, že poslední dobou mě, Vesmíre, hodně nabádáš k sebezpytování. Nutíš mě ujasňovat si, co chci, co nechci, co jsem ochotná zaplatit ... Asi s tebou tuhle hru budu hrát. Strašně mě totiž zajímá, jak skončí a kdo vyhraje.

Žádné komentáře:

Okomentovat