4. 12. 2012

Anti-prokrastinační

Ne, že by se mi podařilo se prokrastinace úplně zbavit, ale jsem na dobré cestě. Co mi pomáhá?

A taky pocit, že mi začíná hořet koudel u sedinky. Pomalu se přihlašuji ke zkouškovým termínům a doufám, že když tentokrát volím to rozvolněné tempo, že se to taky oplatí. Plním si disk francouzskými filmy, protože to vypadá, že Frantíci asi nemají žádný pořádný seriál. Nebo mě někdo vyvede z omylu? Byla bych značně potěšena :-).
Koleduji a těším se na prosincový příval kultury. Každý týden alespoň jedna kulturní akce, tak to mám ráda. A příští víkend přejedou Andělka a paní správcová a budem koledovat společně a to bude vůbec krása. Taky příprava cukroví už pomalu volá. Letos se určitě chystám na zázvorky, které vždycky tak krásně provoní kuchyni. Nebudou chybět ani rumové kuličky, domácí rafaelo a možná se pustím i do úlků. Máte ještě nějaký tip na dobré cukroví? Nějaká specialitka? Rodinné stříbro? Podělte se!
Mezitím útrpné čekání na ubytovací stipendium, aby bylo z čeho zaplatit ty cenné dary pod stromkem. Uf, na vánoční nákupy se teda moc netěším, zvlášť proto, že budu shánět dárky pro půlku příbuzenstva. Ale zase ta radost potom, že jo :-). Já už jsem Ježíškovi psala a vyprosila jsem si pár skromných darů, tak doufám, že jsem byla dost hodná a něco pod stromkem najdu. Netvrdím, že už mě přešla touha po dárcích, to vůbec ne. Ale dlouho jsem váhala, který je natolik důležitý, že si vůbec zaslouží místo v seznamu.

Mimochodem, taky si všímáte, kolik naprosto skvělých věcí se chystá poslední dobou do kin a nebo na televizní obrazovky? Máme tu Cloud Atlas, který je prý vynikající. Pak samozřejmě Hobit, taky Anna Karenina, Les Mis a taky se chystá Čaroděj ze země Oz. HBO už pracuje na zfilmování Gaimanových Amerických bohů. Tuším, že budou mít úspěch minimálně jako Game of Thrones. A včera jsem zjistila, že BBC se zase chystá adaptovat úžasnou knihu Susany Clarke - Jonathan Strange a pan Norrell. A jako třešnička na dortu - britské Radio 4 natáčí rozhlasovou hru na motivy Gaimanova Nikdykde. Na obsazení se podívejte sami:
Na fotografii samozřejmě nejsou všichni, asi největší hvězda je Sir Christopher Lee. No není na tom světě krásně? ♥

Žádné komentáře:

Okomentovat